Ajankohtaista

24.4.2018

Palvelukeskus avattiin asiakkaiden avuksi

Audico haluaa tarjota toimialansa parasta palvelua. Siksi se perusti taloon uuden yksikön. Palvelukeskuksen yhdestä puhelinnumerosta löytyvät nyt kaikki asiakkaita palvelevat toiminnot.

Mitä voimme tehdä paremmin? Näin kysyi Audico Systems asiakkailtaan. Yhtiö halusi tehostaa toimintaansa ja sitä varten järjestettiin kattava kysely. 

Tavoitettavuudessa ja kommunikoinnissa oli palautteen mukaan eniten parannettavaa. Toisin sanoen asiakkaille on tärkeää löytää heti oikea henkilö hoitamaan asiaansa ja yhteydenpidon tämän kanssa pitää sujua nopeasti ja vaivattomasti.

Kaikki asiakaspalvelu kuten tarjouspyynnöt, tilaukset, huoltopalvelut ja -sopimukset, takuuasiat, logistiikkatiedot ja projektinhallinta-asiat on keskitetty nyt samaan paikkaan.

Palvelukeskuksen yhdeksältä työntekijältä löytyy apu asiakkaan kysymyksiin ja tarpeisiin ensikontaktista projektin viimeistelyyn asti. Heidän työtään on vastaanottaa, vahvistaa, tarkkailla ja tiedottaa. 

Ollaan yhteydessä!

Palvelukeskus palvelee numerossa 020 747 9340 tai info@audico.fiHuoltopalvelut tavoittaa numerosta 020 747 9343 tai service@audico.fi


 



Palaa otsikoihin