L-ISA-demo ISE-messuilla Amsterdamissa

Immersiivinen audio on suurimpia mullistuksia äänentoiston alalla vuosikymmeniin. Tämä uusi teknologia mahdollistaa yhtenäisen, kuulijaa ympäröivän äänikuvan koko katsomossa. Ranskalainen kaiutinvalmistaja L-Acoustics esitteli 90-luvun alussa ensimmäisenä maailmassa modernin line array -kaiutinjärjestelmän ja asetti tuolloin uudet standardit live-äänentoistoon. Nyt L-Acoustics on jälleen muokkaamassa äänentoiston tulevaisuutta esitellessään uuden L-ISA ”Immersive Hyperreal Sound” -konseptin.

Voit kokea tämän kolmiulotteisen L-ISA -äänielämyksen lokakuun alussa Avita Audiovisual Expossa, Helsingin Messukeskuksessa 2.-3.10.2019, sekä myöhemmin Audicon pääkonttorilla Espoon Olarinluomassa, jonne Audico Systems Oy ja L-Acoustics toteuttavat yhteistyössä Euroopan ensimmäisen L-ISA auditorion.

”Elämme mielenkiintoisia aikoja äänentoiston maailmassa. Ihminen pääsee harvoin todistamaan näin käänteentekevää murrosta. Tämä on kovin juttu sitten viipaloidun leivän”, kiteyttää Audicon myyntipäällikkö Pauli Molnár.

Tule kokemaan L-ISA Avita Audiovisual Expossa keskiviikkona 2.10.2019 ja torstaina 3.10.2019 klo 10 alkaen. Sessiot järjestetään tasatunnein. Demohuone löytyy Messukeskuksen hallista 1, kahvilan vierestä.

L-ISA:n englanninkieliset kotisivut

Messukeskuksen lehdistötiedote

L-Acoustics on maailman johtava kaiuttimia, vahvistimia ja DSP-laitteita valmistava yhtiö, jonka keskeisiin tuotekehitysalueisiin kuuluvat akustiikka, suunnittelu ja materiaalianalyysi, elektroniikka, signaaliprosessointi ja sovellusohjelmat. Fyysikko Christian Heilin perustama L-Acoustics on ollut alusta saakka kaiutinjärjestelmien kehityksen terävimmässä kärjessä. Yritys on perustettu vuonna 1984 ja se työllistää tänä päivänä 500 ihmistä. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Ranskan Marcoussis’ssa.

www.l-acoustics.com