Nyt koettu poikkeuksellinen aika ja voimakkaat rajoitukset ovat vaikuttaneet meidän työtapoihimme viemällä kohtaamiset verkko- ja etäkokouksiin sekä -keskusteluihin. Uskon, että meidän selviytymiseemme koronapandemiasta on vaikuttanut voimakkaiden rajoitusten lisäksi myös suomalaisen yhteiskunnan luotettavat ja korkealaatuiset tietoliikenneyhteydet sekä tietoteknisten järjestelmien hyvä saatavuus.

Olemme pystyneet vastaamaan etäkokous- ja hybriditilojen voimakkaasti kasvaneeseen tarpeeseen ja olemme kehittäneet palvelumme uudelle tasolle, jossa järjestelmien käytettävyys sekä ylläpidon palvelut varmistetaan kehittämällämme etähallinta- ja valvontaohjelmistolla. Kehittämämme ohjelma on laitevalmistajista riippumaton IoT-integraatioon perustuva ohjelmisto. Ohjelmisto on kehitetty Audicon oman henkilökunnan voimin yhteistyössä suomalaisen kumppanin sekä vaativan asiakkaan kanssa. Tulemme lanseeraaman ohjelman loppuvuodesta 2021.

Olemme onnistuneet toteuttamaan hyvin keväällä 2020 käynnistetyn Audico Groupin liiketoimintojen jakautumisen ja rakennemuutoksen, jossa Audico Systems Oy vastaa asennus- ja projektiliiketoiminnasta sekä palveluliiketoiminnasta ja Audico Groupiin kuuluva Intersonic Oy laitemaahantuonnista ja -myynnistä.
Toteutettu järjestely on selkeyttänyt meidän toimintaamme ja olemme pystyneet paremmin vastaamaan asiakkaidemme vaatimuksiin kaikilla tasoilla.

Henkilökohtaisella tasolla kulunut kevät 2021 on ollut raskas. Menetimme Audico Systems Oy:n toimitusjohtajan Ari ”Ade” Mannisen 9. toukokuuta 2021 nopeasti edenneeseen sairauteen. Ade ehti olla audicolainen vain hetken, mutta hän teki suuren työn uuden Audico Systemsin liiketoiminnan kehittämisessä.

Audico Group -yhtiöiden johdon muutosten myötä palaan takaisin Audico Systems Oy:n toimitusjohtajaksi. Tehtävä on vaativa ja samalla innostava, meillä on käynnissä useita liiketoiminnan kehityshankkeita, joiden avulla pystymme edelleen parantamaan meidän palveluitamme.